Hey, WHERE R U? Are you getting these?‏

BABE... i guess your not getting any of my email huh? ive been tryign to email u so many times
but this dam laptop is such a piece of garbage and keeps freezing.. anyways how u been? In case
u dont know who this is its ME TORI.. we used to chat a bit on facebook and then I think u
deleted me :( haha.. anyways guess what... I got 2 things to tell u.. both good news.. 1) im
single now.. yup me and my bf broke up about 3 months ago... and 2) guess where im moving?
RIGHT EFFING NEAR U.. lol... ur actually the only person im gonna know there.. well 3 cousins
too but i cant chill with them lol..I remember when we chatted u told me u thought i was
cute and u wanted to chill so now we finally can HAHA! im kinda scared to move.. im hoping
this email addy is still the one you use and u can chat with me ebfore i get there.. maybe
even help me move my shit in...are u still on facebook? i cudnt find ui was soo confused...
anyways im gonna need someone to show me the town and take me out so u better be around
bebe...we only chatted a couple times but i remember thinking to myself i wanted to get ot
know u better when i was single..a nd i thoguth u were cute too but cudnt tell u cause i wasnt
single lol...ok so more info about me.. well im 23.. virgo.. love the outdoors and love to
socialize, go out for drinks, restaurants, movies etc.. travel.. i have a lil kitty named BOO
and i luv her to death... uhhh oh im a super horny gurl too but every gurl is they just wont
admit it. so ilove watching p0rn and all that.. love sex etc blah blah blah...who doesnt..I
really hope we get a chance to chat for a bit either online or on the fone before i get there
enxt week.. i hope u remmeber me and still wanna chill and arent married yet lol.. OH YA also..
i need to find a job when i get there.. do u have any hookups or know anybody hiring? id LOVE
to work in a bar or osmehting like that...really anythgin cause my current job is fun and all..
and technically i CUD keep doign it but i want a change.. i currently work from home and well
thats cool but i need ot be out meeting people.. oh wait. i dont think i ever actually told u
what i did? hmm shud i......????

ok WELLLL... and dont get all weirded out on me.. i work on a webcam chat community site and
i get paid to chat with people and get naked HHAHA... BOMB right :)? I KNOW.. like i figure
iim horny anyways why not get paid to chat with people and play with myself heheh...anyways i
hope u dont look down on that and NO THATS NOT WHY IM CONTACTING U RELAX URSELF lol... i
actually need help once i move and i remembered u live there so im reaching out....like i said
before this computer is a complete piece of CRAP and freezes NON STOP.. ive tried ot send this
email to u maybe 3 times already and im hopign this time i can hit SEND before i run into
trouble lol..

ANYWAYS.. heres the deal....every month natalie (my boss) gives each of us 3 VIP codes to give
out to whoever we want.. so with this code u can lgoin to watch me at work for free and dont
have to pay like everyone else... the only way i can give u one of the codes (so we can chat)
is if you absolutey DO NOT give it out to anyone else and u ONLY USE IT FOR URSELF... i only
get 3 a month and she gets pissed if more than 3 people use them so DONT SHARE IT MISTER...

i figured u cud always email me back instead but my email account doesnt even let me login
half the time.. so the bets palce ot chat me is my chat room... if theres anyone else logged
in when u sign in ill boot them out.. but remember DONT SHARE THIS PASSWORD PLEASE BABE IM
BEGGING U.. I TRUST U... im online most of the day now to try and save money for my move..
also since im in such a huge debt already form my student loan :(

I really thingk we need to chat before i get there and make sure u evern remember me hahha..
anyways ive rambled on and on now and ur probably soooo annnoyed with me so ill stop now.. im
gonna go start work.. i really hope u come chat me. it wud make my day and releive a lot of
my stress about the move... REALLY i mean that....anyways once i see u in insdie ill shoot u
myc ell number and u can gimme yours.. if u dont wanna come chat i understand but its really
the only palce to find me now days.. if u email me abck ill probably get it once i get there
after my internet is setup so about 2-3 weeks fomr now.. but im hopign to see u in my chat
room.. rmemeber its 100% free with this code im gonna give u.. just DONT GIVE IT OUT OR ILL
k babe im out for now... chat ya soon..
kisses xoxo
TORI FREE VIP BYPASS LINK ------>> (removed link)


  1. Yep I've had one of those too...pretty obvious as it doesn't say where Tori is moving or indeed where I live...seems like a classic phishing hook to me.

  2. me tooooo just saw it today

  3. Been getting these about once a week for a year just stopped a few months ago and then it restarted againl. It is really well written so if you aren't reading carefully it is easy to fall for. I think it is a porn site but it could be a phising scam or better yet both.